Bli en storspiller på kommunikasjon

Betydningen av kommunikasjon er større enn vi tror, ​​og du trenger å se den enkle, men komplekse bildet. Hvordan vi kommuniserer er i denne tankegangen er ikke så viktig i forhold til at vi kommuniserer i det hele tatt.

Ta det første skrittet

Vi kan sitte på den beste ideen i verden, eller gjort den største oppfinnelsen til ingen nytte hvis vi ikke kommunisere informasjon om det. Det er første skritt i å vurdere sporet – dette må være for ellers alt det harde arbeidet förväves.

Mot högre vinster

Det er veldig vanlig for kreative og skapende mennesker er relativt dårlig til å markedsføre seg selv. Energien brukes til å skape noe, og er ikke nok til å ta det til neste trinn. Det er her du som gründer trenger mest hjelp til å nå ut med sitt produkt eller tjeneste, eller rettere sagt “hvordan” for å nå ut. Tanken er at du skal bli god på det du gjør, ikke på alt annet. Hvem bør ha informasjon, hvordan vil de få det og hvilke verktøy som trengs. For å bli en storspiller trenger for å ta en sjanse og stole på de riktige menneskene og partnere. Sikkerheten til en naturlig flyt skaper arbeidsmiljø og eliminerer friksjon og skape muligheter for ytterligere skritt i riktig retning.

Til slutt, og ikke minst, er intern kommunikasjon like viktig når du er avhengig av ansatte eller deres nettverk. For å bli en stor spiller som trengs store ører og åpenhet i informasjonsflyten . Alle trenger å kjenne de forskjellige målene ved å få riktig informasjon til rett tid og på en enkel og oversiktlig måte. Ingen organisasjon er forskjellige og derfor må skreddersys for maksimal fortjeneste for både selskapet og nettverket.

Hva slags informasjon du ønsker å gi ut er så klart og avgjørende på hvilken måte du förmedelar det. Begge er like viktige, men gjør du feil kan man ikke veie opp den andre ett hundre prosent. Hold innsideinformasjon kan du ikke forvente ett hundre prosent tilbake. Igjen, åpenhet.